کتاب هنر شفاف اندیشیدن

 

کتاب هنر شفاف اندیشیدن
نویسنده : رولف دوبلی
مترجم : پیمان اصلانی
موضوع : خطاهای ذهنی ، خطا در تصمیم گیری انتخاب کردن ، فکر کردن ، مقایسه کردن و...
تعداد صفحات : ۳۱۱ ص
سال چاپ : ۱۳۹۸ شمسی
انتشارات : نیک فرجام
وضعیت : نو
قیمت روی جلد : ۶۰ هزارتومان
قیمت ما با تخفیف پنجاه درصد : ۳۰ هزار تومان

 

درباره کتاب

 

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» The Art of Thinking Clearly نوشته‌ی «رولف دوبلی» در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این اثر درباره‌ی خطاهای ذهنی انسان است که در موقعیت‌ها و شرایط مختلف زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. نویسنده در این کتاب خواننده را با این سؤال روبه‌رو می‌کند: «آیا همیشه تصمیمات درستی می‌گیریم؟» تصمیم‌ها و انتخابات ما همواره تحت تأثیر ذهن ما هستند، اما آیا ذهن ما بهترین عملکرد را دارد؟ «رولف دوبلی» در این کتاب از عواملی سخن می‌گوید که به‌طور ناخودآگاه زندگی ما را تحت سیطره‌ی خود قرار داده‌اند. این نویسنده بر این باور است با شناختن خطاهای ذهنی می‌توان از تأثیر آن‌ها بر زندگی و تصمیمات مان جلوگیری کنیم. او در این کتاب انسان را به درست و بدون تعصب فکر کردن و اندیشیدن دعوت می‌کند و معتقد است این‌گونه می‌توان به موفقیت و کمال رسید.

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته‌ی «رولف دوبلی»به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب آلمان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. این اثر پس از انتشار به‌سرعت به چندین زبان دنیا ترجمه شد و مورد استقبال خوانندگان کتاب‌های روانشناسی و روان‌شناختی قرار گرفت. «رولف دوبلی» در این اثر با زبانی روان و ساده، رفتار انسان را کنکاش می‌کند و به او یادآور می‌شود که ممکن است بسیاری از تصمیمات شفاف و صادقانه گرفته نشوند.

 

برای خرید این کتاب می توانید به این شماره تماس و یا در واتساپ پیام دهید. ۰۹۰۱۰۳۸۷۳۴۴



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: موفقیت،روانشناسی فرا روانشناسی
برچسب ها: کتاب هنر شفاف اندیشیدن هنر شفاف اندیشیدن رولف دوبلی پیمان اصلانی خطا های ذهنی خطا در تصمیم گیری انتخاب کردن فکر کردن مقایسه کردن روانشناسی موفقیت دوبلی اصلانی هنر شفاف اندیشیدن اندیشه کتاب book ketab قدیمی نشر انتشارت کتابفروشی کرونا کتاب فروش کتاب بخوانیم کتابخانه کتابخوان کتاب دوست

تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1399 | 22:43 | نویسنده : عباس ناصریان |